Sponsorlu Bağlantılar


Berk Hakman Vogue Dergisi Röportajı

Suskunlar dizisi’nde sert mizaçlı, karizmatik, gizemli bir polis olan Gurur Kutay karakterini canlandıran Berk Hakman Vogue dergisine yaptığı röportajında Beni psikolojik açıdan zorlayan roller istiyorum dedi.

Berk Hakman, bu aralar “Sleepers” filminin Türk uyarlaması olan “Suskunlar”da, sert mizaçlı, karizmatik, gizemli bir polis olan Gurur Kutay karakterini canlandırıyor: “TıMS’le üçüncü işim bu. ‘Suskunlar’dan iyi bir şey çıkacağını tahmin ediyordum. Oyuncuya çalışma imkanı veren bir karakter. Sizi psikolojik olarak gitmediğiniz noktalara götürüyor. Normal bir insan değil, psikolojisi parçalanmış, hastalıklı falan… Her dizide bir jön durumu var ya; genelde dizilerde bir adamımız, bir kadınımız olur; bunlar birbirine aşıktır; bunun için de kaşının gözünün güzel olması yeter ya, bu öyle bir rol değil. Zaten genelde, yarın bir gün ölürsem, oyunculuk yaptığımı hissettirecek projeleri seçmeye çalışıyorum. Fiziksel olarak zorlasın, psikolojik olarak zorlasın, beni çalıştırsın yani. Yoksa elim cebimde gideyim de cümlelerimi söyleyeyim; öyle işi yapma daha iyi.”


Berk Hakman, 1981’de Ankara’da doğmuş, yedi yaşındayken taşındıkları, 18 yaşında ayrıldığı Adapazarı’nda, o meşum depremi yaşamış biri. Belki de bu yüzden, planlarını sorduğunuzda gülerek omuz silkiyor. Erkin Koray’ın Yeraltı Dörtlüsü grubunun gitaristi Ataman Hakman’ın oğlu olduğu ve müziğin içine doğduğu, ninni niyetine Pink Floyd ve Beatles dinlediği için, kurmuş olduğu bir hayal varsa da oyunculuktan ziyade müzik üzerine. Bas, klavye, piyano ve trompet çalıyor. Ve oyuncu oldu diye müzikten vazgeçmiş değil: “Başlarda oyunculuk aklımdan bile geçmiyordu. Turizm okumaya başladım zaten; başlamak zorunda kaldım. Biz de herkes gibi ÖSS mağduruyuz. Türkçe, matematik, sosyal, şu, bu… Antalya’da turizm okurken bir ilan gördüm, ‘Üniversitenin tiyatro kulübü toplanıyor’ diye. Zaten canım sıkılıyor; depremden sonra gitmişim, yalnız başıma gitmişim… Tam depresyondayım. şuna bir takılayım dedim. Oraya takıldıktan sonra da gerçekten o dünyadan ayrılmak istemedim

Yorumlar

  1. Ceren Batur diyor ki:

    Berk Hakman en sevdiğim en beğendiğim ve bayıldığım oyuncudur. Başarısı ve yeteneği gözardı edilemez. Oyuncu olmak gibi bir amaca sahibim ve kendisi idolüm olarak gördüğüm tek insandır. Muhteşem bir oyunculuk sergiliyor ve bunu en iyi şekilde ekrana yansıtıyor. Suskunlar gibi muhteşem bir projede yer alıyor olması beni gerçekten çok mutlu etti. Berk Hakman’ı ekranlarda görmek beni mutlu ediyor. Ve bence şu an Türkiye’nin en iyi dizisinde oynayan ve gelmiş geçmiş en iyi oyunculardan biridir. Yeteneğine, başarısına, karizmatikliğine, sempatisine, yakışıklılığına hayranım. Emeğine, yüreğine sağlık. Başarılarının devamını dilerim…

  2. dilara diyor ki:

    tek kelime öyle süslü laflar etmeyi bilmem ben gurur kutaya can veren berk hakmana hayran ben gurur kutaya işte hayranlarla tek farkım belkide bu gurur yoksa bende yokum suskunlarda

  3. elif diyor ki:

    Suskunlar dizsinden önce seni tanımıyodum gercekten büyk kayıp gurur kutay rolü sana cok yakısyo yani pskopatlık:-) seni cok seviyorum bu diziyi izlememde byuk rolün var

  4. Başak diyor ki:

    seni çok seviyorum ev adresinide bulmayaçalışıcam senin için ölürüm seni çok çok çok seviyorum aşkımsın yaşamam sebebeimsin

  5. meltem diyor ki:

    bencede bu dünyayi birakma çûnkü yakişiyosun yani cok az oyuncu kendını yansıta biliyor seninle tanişmak sohbet etmek isterim:-)olmaz yahani oyle bi düsunce…

  6. karanfil diyor ki:

    uyyy habu suratına gurban olayım..o çözlerinden öper başarılarının tevamını dilerum…ev adresini de ben buldum üstteki arkadaş çatlasun…

  7. dilara özbek diyor ki:

    ya bence okadar da abartılacak bir şeysi yok bu adamın normal biri işte haa yakışıklımı degilmi orasıda tartışılır kızlar bence bunla kafa ütülemeyin..

  8. begüm diyor ki:

    Senin çok büyük hayranınım her şeyine hayranım yakışıklılığına,müzik zevkine,oyunculuğuna…
    Seni çok seviyorum.Keşke beni tanısaydın :((

  9. hande diyor ki:

    Berk Hakman benim için geleceğin büyük aktörlerindendir.Kendisi Suskunlar dizisinde muhteşem bir iş çıkarmaktadır.Severek izliyorum onu.Teşekkürler güzel insan…

  10. zeynep sude diyor ki:

    berk hakman çok sevdiğim bir oyuncudur onun bu başarısı beni mutlu ediyor

  11. Helin diyor ki:

    Seni coook seviyorum Berk!!! İnan aklımdan hiç çıkmıyorsun !!!! Seni okul filminden beri takip ediyorum ! Senin en sonunda zirveye çıkacağını da biliyordum ;) umarım daha da üste çıkabilirsin. Benim bundan hiç kuşkum yok ;) bu arada senin oasis gurubunu twitter da takip ettigini gördüm. Ben onların wonderwall şarkısını coook beğeniyorum :)) seninde onları takip ettigini görünce çok sevindim :) Sana bu başarılı hayatında iyi şanslar diliyorum <3 seni hep seveceğim. Bu arada sakın ama sakın bir daha ölümden bahs etme !! İcim çiz etti Walla !!!

  12. burcu diyor ki:

    gözlerin beni bitiriyooor hele bide sert bakıyorsun ya işte o an diyorum keşke gerçek halini görsem diye :)you are very impossible

  13. yagmur diyor ki:

    her geçen dk sana daha çok hayran oluyorun… ve seni anlatmek çok zor yaaaa

  14. deFne diyor ki:

    yaa bütün evde kalmış teyzeler buraya toplanmış berk hakmna acıyorum sıradışı hayranları var ;)

  15. deFne diyor ki:

    haa bu arada ben sizden deiLim kızLr :)

  16. Melisa diyor ki:

    Oyunculugu ve kendisi tek kelemeyle mukemmel! Fazla lafa gerek yok. Bu arada evde kalmis bir teyze yada siradisida degilim :-)

  17. Sinem diyor ki:

    Bu adam cok yakisikli yaaa… Bayiliyorum o tatli gulusune ve yesil gozlerini.

İsim Gerekli:

Yorumunuz Gerekli: